مجله عطر و ادکلن های برند اصلی

انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه

مجله عطر و ادکلن های برند اصلی

انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه

تقریباً غیر ممکن است بتوانیم در مورد عطر با توجه به مواد تشکیل دهنده آن صحبت کنیم چرا که فرمول ساخت عطر برای طراحان آن عطر محفوظ است و البته سری. اما فرهیختگان باتجربه و حرفه‌ای میتوانند عناصر اصلی تشکیل دهنده عطر‌ها را جدا کنند .وقتی که این چیره دستی و مهارت با تکنولوژی شیمی مدرن مانند تکنولوژی تجزیه عناصر رنگی (Gas Chromatography) آمیخته شود به عطر ساز کمک می‌کند که عطری مانند آن و یا حتی بهتر از آن ساخته شود. تقریبا بیش از 85% عطرها در اروپا و مخصوصاً در کشورهای فرانسه، آلمان، سوئیس، اسپانیا، هلند و انگلستان تولید می‌شود. اما از آنجاییکه شهرت،صنعت عطر جهان را احاطه کرده است شما ممکن است تصور کنید که عطرها ویژگی‌های اختصاصی دارند که فقط مخصوص طراح آن است و بقیه به آن دسترسی ندارند ولی در حقیقت این طور نیست. قوانین جهانی این طور اعلام می‌کنند که این رایحه متعلق به طبیعت است و نه متعلق به یک فرد خاص. بنابراین یک عطرو رایحه نمی‌تواند انحصاری باشد یا قانون کپی رایت در مورد آن اجرا شود، کارخانه‌ها هم نمی‌توانند کسی را از تغییر دادن یا بهبود دادن بر روی بوها و رایحه‌ها در تمام یا قسمتی از یک عطر منع نمایند.

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.